miercuri, 14 iulie 2010

Apropiati-va de Dumnezeu!!!!!

Titlul acestei postari poarta o mare greutate si responsabilitate,ca si copii ai lui D-zeu se intampla atunci cand o ducem mai bine si suntem "impliniti"sa-l punem pe El pe locul doi desi nu merita,dar datorita neglijentei noastre asta facem ,uitam sa-i acordam primul loc in toate planurile noastre.DAR El nu doarme,EL pe cine iubeste pedepseste si il indruma sa vada ca singur,prin puterile sale,prin cunostinta sa ,fara El nu poate face nimic ,am uitat intr-un mod inevitabil faptul ca suntem simpli oameni si atat... nimic mai mult.
Vine momentul cand trebuie sa renunti la tine si sa te apropii de D-zeu ,sa renunti la ce ai mai scump si la ceea ce iubesti mai mult decat pe El.Cu timpul am vazut ca daca neglijezi partea lui D-zeu chiar daca ii oferi cateva minute pe zi pt El ,e putin,findca D-zeu nu se multumeste cu putin,El vrea tot sau nimic.E momentul in care trebuie sa ne schimbam si sa ne gandim mai bine la viata noastra,un viitor fara D-zeu e egal cu zero,ziua de maine nu e a noastra si deacea noi trebuie sa actionam acum.Am ajuns sa vad ca daca in visele noastre si planurile noastre nu-l chemam pe D-zeu ,o sa fie doar o goana dupa vant,cat de usor e sa vorbesti ,dar cat de greu e sa faci ceea ce zici,in ziua de azi e greu sa ramai un om de cuvant,fiecare trece prin multe etape grele si dificile,am ajuns sa vad ca daca nu il implic pe D-zeu in viata mea o sa-mi fie mai greu .
Au fost zile cand eram "la pamant" nu stiam ce sa mai cred, ce sa mai fac,ca sa-mi fie mai usor,pur si simplu nu vedeam nici o rezolvare la problemele noastre,dar acum am inceput sa-mi dedic din timpul meu lui D-zeu si sa-l pun pe El inainte planurilor mele ,avand credinta ca El o sa rezolve toate necazurile si framantarile noastre.Lasa-l pe El sa aibe grija de tine si dedicai timpul tau si planurile tale ,cu siguranta o sa te simti altfel decat inainte,roagate pt o schimbare in viata ta si lasa-l pe El sa rezolve toate problemele tale.

Increde-te in Domnul din toata inima ta si nu te bizui pe intelepciunea ta,
Recunoaste-L in toate caile tale si El iti va netezi cararile.
(Proverbe 3:5-6)

2 comentarii: